fbs!

Jag är inte arg utan jag är besviken, sårad och kankse tillochmed lite förbannad. Jag är trött på allas beteende, beter sig som små barn, ska alltid vara ena snäppet bättre än dom andra? Wtf is that liksom? Kan man inte vara glad för sin kompis skull istället för att försöka vara bättre och hålla på och larva sig? Jag har tröttnat.
Jag kommer börja behandla folk som jag blir behandlad så kan ni få känna hur otroligt kul det är och hur otroligt bra ni kommer må! Jag visar inte att jag mår dåligt men innerst inne så förstör ni mig sakta men säkert så kom inte till mig och gnäll! Inte mitt problem att ni mår dåligt, behandlar er som kungar men får SKIT tillbaka hela tiden, så ja vad ska man säga. Som man bäddar får man ligga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0