Hahahahahaha!

Jag bryr mig inte, du beter dig som en lite barnrumpa i mina ögon! Sista gången jag uttrycker något om dig, du vet mycket vääl att det här är menat till dig så väx upp! Du är barnslig, omogen, ful och luktar kul ;). Nej men seriöst, jag kan inte sluta skratta åt att du försöker lyckas med något som är så himla dåligt, jag blir inte svartsjuk, jag blir inte avundsjuk, jag bryr mig helt ärligt inte.  Förutom att jag kommer ha ett gott skratt typ resten av helgen så, tack för den! Ta åt dig F!

Näj, har inte fått något vettigt gjort överhuvudtaget idag, skola, hem, bada, sova, vakna, mormor, hem, ut, hemma... Ja precis, blev inge gymma pga smärtorna! Jaja, får se hur jag gör imorgon blir iallafall lunch med mormor! MYS! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tydligen bryr du dej eftersom du skriver värsta texten om det?

2010-12-03 @ 18:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0