Orkar inte!

Trodde jag skulle klara mig från att bli sjuk, men nejnej, hej och välkommen till hostan, rakbladen i halsen och förkylningen! Jag bara känner för att gå och lägga mig och ska fan göra det! Angående inlägget nerean för, där någon kommentera "antagligen bryr du dig för att du skriver om det" Eller något liknande? Klart jag bryr mig, men har gett upp med denna person, får ingenting tillbaka och ställer upp gång på gång, men allt bara skiter sig för den hela tiden och jag blir lidande? Men jag bryr mig inte om den personen har det bra eller kul, eller försöker göra mig avundsjuk osvosv, för det är så helt sjukt att ens anstränga sig över det liksom? Idiotiskt.

Menmen, nu blire sängen och hoppas på att vakna friskare för imorgon blire nog Enköpingsflickor om jag mår bättre! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skrev ju i det inlägget "jag bryr mej inte"?

Men aja.. Bra blogg btw!

2010-12-04 @ 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0