Varför?

Jag har varit ledsen till och från hela dagen och allt är bara uppochner! Grät jätte ofta under filmen imorse, visst den var sorglig men inte så sorglig att jag bölar så mycket.. Sen kollade jag på något program på MTV som gjorde att jag börja gråta... Vad är det här? Det är så sjukt att jag inte ens vet varför. Men det är mycket som pågår i mitt liv som gör att allt bara är knas. Vill bara lägga mig ner och sova bort hela nyår.. Men är för taggad för att göra det. Det är inte enkelt att vara 18, klassas som vuxen när man inte vet speciellt mycket om livet. Är ändå ganska erfaren om allt, men ändå så känner jag mig så himla vilsen. Min blogg börjar bli tråkig, för mycket text, men måste skriva av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0