Godmorgon!

Läste nyss en ganska upprörande text på Lobbans blogg här kommer den

Vaknade upp imorse sjukt förbannad, vill döda Sara. Inte i verkligheten dock utan i drömmen men satan va jag va förbannad när jag vaknade upp. Vet att de hade ngt med Jimmy hade skrivit till Sara som jag inte gillade och jag hade lite svårt att kontrollera mig så hoppade på henne och sa att jag ska fan döda dej!! Tror detta är en massan undan tryckta känslor för nån jag är arg på nu gäller det bara att ta reda på vem för vet att de inte är Sara iaf.

Vafaaan har jag gjort?! Jaja, iallafall hon har inte dödat mig än iallafall :o Tur är väll det! :| Hon är ju faktiskt Ledare i Sigtuna maffiaaa enligt David då! :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0