Livet är underbart!

Det kan inte bli bättre just nu! Igår va skit kul, behövde verkligen komma bort från Märsta och bara träffa Therese och Julia! Börja med att vi förade hos Andreas, fast Andreas va inte där! Först kom Julia senare kom Therese, efter ett tag hörde vi att grannen hade "fest" så Julia skulle gå och fråga efter toapapper, för att see om det va snygga pojkar.
*knackknack*
Julia: Ursäkta? Har du toapapper att låna ut?
Grannen: Öh.....
Julia: Vårat tog slut och alltså, man måste ju torka sig?
Grannen; Öhh... Trodde det va någon arg granne, men ja visst!
Han hämtade en rulle sen när vi gick in igen dog vi av garv! Sen när jag skulle gå ut i köket plingade det på och jag flög upp för jag va så rädd! Öppnade dörren och där stod Super Mario, jag höll på att döö! Garvade så mycket samtidigt som jag blev rädd, förväntade mig att det var någon annan. Men iallafall va grannen som klädde ut sig och bad om toapappret tillbaka! Sen gick vi ut på Joar! Kul!

Idag vaknade jag då hade andreas redan åkt till örebro :( Hann inte säga hejdå men han hade tydligen pratat med mig och jag hade bett han åka, jätte bra morgon humör ju! :) Sen åkte jag med Bettan och Therese till uppsala där jag mötte mamma och pappa och mormor och morfar, vi gick på ikea, blev en lampa, två ramar och skor fråns skopunkten! Nu är jag hemma och tänkte vila lite, blir barnvakt ikväll ju!

Ojj vad mycket text! :o

Kommentarer
Postat av: ellinor

Hahaha, super mario ska jag träffa i morrn i skolan;) HAHAHA

2010-11-14 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0