21.13

Shiet vad trött jag är! Jag har absolut inte gjort ett piss idag, skulle ha fikat med tjejerna och färgat håren osv men jag orkar verkligen inte. Sovit för mycket så lär säkert inte kunna sova inatt heller, men det får jag stå ut med. Mamma&pappa kom hem med kycklig vid 2 så blev äta lite lunch, hjälpa pappa med nya telefonen, tro mig han är stolt över den. Sen gick jag och la mig igen, vid 5 kom mormor och morfar och åt middag, sen kom A och gjorde mig sällskap ett tag, vi åkte runt lite och gjorde inget speciellt och nu ligger jag här igen. Jag har typ stickade känsla i bröst och mage, även illamående och nästan tappat rösten igen. ALLT GÖR ONT! jag orkar seriöst inte vara sjuk längre.. -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0