Bääästa!

- Varför har du lekt med mig för?
- Jag har inte lekt med dig någonstans!


Aja, jag sitter i allfall på Naturkunskapen och garvar åt sofie, hon är så sjukt rolig när hon berättar något. Sitter iallfall och pratar om RR= röda blr, VV= vita blr, och RV= Rosa blr, hoppas ni fattar lika bra som jag gör. Idag ska jag dansa tango med Sofie, vi ska göra det i en sandlåda, och få folk betala pengar (eller inte). Jaja, nu märker hur uttråkad jag är, och speedad på red bull, geeeer diiig viiingaaar!

- Fick du ligga då?
- Det va skönt iallafall!
-Så du fick ligga?
- Ja, när jag kom hem?
- Med vem?
- Asså, i sängen? :o vad trodde du?
- Trodde du raggade?
- Nej, är för gammal för sånt!

Bääääästaaa eeeveer! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0