Det är inte lätt när det är svårt.

Kom nyss hem efter ha varit med Lobban nere vid stationen och snackar massa skit, fryser som fan. Kommer ju typ inte kunna sova inatt eftersom jag sovit bort typ hela dagen, onödigt men sjukt skönt. Funderar på ett varmt bad men jag har inte orken att gå upp från sängen. Blev så sjukt sugen på att pierca tungan igen efter jag såg Christinas igår (om hon hette det). Den va liksom själv lysande och det va sjukt snyggt. Menmen, nu ska jag kolla å en film och sen sova! Puss&kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: syster therese *

vi får ta hål i tungan tsm :D

2010-10-06 @ 17:33:44
Postat av: syster therese *

vi får ta hål i tungan tsm :D

2010-10-06 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0