fanfanfan

Jag skulle aldrig ha litat på dig från början, jag hatar orden "jag lovar" det betyder inget för det är ändå ingen som håller det. Jag hatar att jag släppte in dig i mitt liv, jag hatar att du alltid kommer vara en del av mitt liv och jag hatar att jag älskar dig. Så trött på att må så här gång på gång, vad har jag gjort för att förtjäna det? Något väldigt dumt iallfall, mest av allt hatar jag att se dig må dåligt, få ta skit, leva som du gör... I mina ögon har du förädrats så hårt att jag ser dig som en levande zombi... Vill inte se dig må så här, men vad ska jag göra? Det är ditt liv och du väljer själv vad du vill göra med det, men jag tänker inte bara stå och kolla på och bli ännu mer sårad,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0