gaaah!

Åhh, orkar inte! när jag blir någotlunda frisk slår det till igen, kulkulkul! Såå nööjd jag blir, eller inte. Aja, varit sjuk i typ två veckor blir någolunda bra, men inatt va hostan igång igen, kul. Men iallfall igår när jag gick gem från skolan så sa jag till sofie " det kliar under fötterna" hon ba haha, klia tillbaka liksom.. Sagt och gjort, har kliat hela natten och fram tills nu, kliar fortfarande och nu har jag fått röda prickar över hela fötterna... HJÄLP MIG FÖÖFAEN. Ta bort det, jag vill inte! Mitt ansikte är också prickit, och kliar i hårbotten, vad ska jag ta mig till? Aja, en kall dusch skulle inte sitta helt fel just nu, så blir fan det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0