jag vill!

Mitt inlägg som jag skrev nyss försvann! Drygt som det känns just nu, men skriver om!

Igår var jag ledsen, riktigt ledsen men jag vet inte varför! Vet inte om det var hormoner eller om jag verkligen var ledsen, jag tror faktiskt att det var lite av varje. Jag tyckte typ att alla var typ värdelöst, och inget gick som jag ville! Aja, men nu mår jag bättre och är gladare, och känns som om allt går bra!

Hemma så är allt bra, har världens bästa föräldrar och det känns som om jag börjar komma in i rutinerna med skolan osv. Blir så trött hela tiden, men det går ändå! Jag ska iallafall fortsätta med arbetet nu som jag nästan är klar med, sen får vi se vad jag hittar på! Lektionen slutar snart.

Hur länge ska man vänta på en ursäkt? Hur säger man upp vänskapen med någon? Hur länge måste jag veta att du ljuger för mig innan du berättar? Ska jag konfrontera eller skita i det? Ja, tankarna bara snurrar! GREJT!

Tummen ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0