Min helg!

Fredag : Slutade skolan, sen var vi några tjejer från klassen som åkte in till stan och käka lunch och hade allmänt kul. Sen kom jag hem, duschade och fixade mig, sen åka jag till uppsala och mötte Therese, Mickan, Julia och Ellinor. Vi drog till kalas och festa loss typ. Sen åkte jag hem till älskling och sov där, haha när jag vakna så va jag sjukt sugen på mjölk, och han hade ingen hemma så han åkte och köpte! (a) bääästa! <3

Lördag : Vaknade, käkade frukost, mös lite innan hand följde med mig till busshållsplatsen. ÅKte buss hem, sen somnade jag när jag kom hem, och vaknade av brorsan. Fick skynda mig upp eftersom vi tjejer skulla ha filmkväll. Snabb duschade, fixade mig, sen åkte jag buss ner till centrum och mötte upp dom andra. Vi hyrde Wrong turn tror jag den hette, 1&3an dom hade inte 2an. Haha, kom hem runt 12 iallafall, haft en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0