Sjuukt ont i magen!

Ääntligen hemma! Va ju som sagt på sjukhuset och fyfan vad besviken man blir på svensk sjukvård, för det första fick tid 20 i 7, får man vänta mer än 30 minuter får man pengarna tillbaka fick komma in 5 över 7. Det första han säger när jag kommer in i hans rum "jag hör på dig att du inte har ont i halsen utan bara har hosta" man bah men jaa precis och det vet du. Han skulle lyssna på mina lungor han lyssnade typ längst ner i ryggen igenom 2 linnen, DUKTIGT! Efter sisådär 1 minut när jag har förklarat hur jag mår så ska han ta halsprov med en tops ner i halsen, han stoppa upp den i gommen? Man ba HALSEN LILLAGUBBEN, nejnej i gommen sitter sjukdomarna enligt han, medans andra doktorer ger en krääkreflexer. Jaja, tiden går och han ska ta blodprov men det visar inte heller något vettigt, så iallafall får jag gå tillbaka till hans lilla rum och sätta mig och han öppnar munnen och säger "Alltså vi hittar inget fel på dig så kan inte ge dig någon medicin" jag va påväg att koka över och ba " alltså jag kan verkligen inte sova, äta, eller liksom fungera normalt i skolan, hostar som en liten gris på nätterna" Han säger det klyftiga svaret "du kan få lite cocilana (eller hur det stavas) Jag bah mmmh bättre än inget. Skitförbannad åkte jag därifrån!


Aja, sen så åkte vi till KC dåra, för att stödja david och satt jag skulle lugna ner mig med lite roliga skratt! Iallafall så vare skit kul typ, jag har ont i magen för jag har skrattat så mycket, men det är en annan femma!  Nu ska jag sätta mig och skriva lite på projektplanen sen soova!



PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0