stressig dag,

Sjukt stressig dag, helt slut och fryser. När mamma och pappa slutat jobbet skulle vi åka och gratta Andreas som fyllde år idag, åkte dig åt mat och fika sen hem igen. När jag kom hem åkte jag itll sofie och plugga lite sen hem igen, nu fryser jag och vill sova, trött!

Lägger in en dagens ooutfit :o (mitt hår va blött!)

Randiga leggings - Lindex
Svart fodralklänning - H&M
Kavaj - Sebbes.

Måååste lägga in bilderna på sofie med mitt löshår,!

Sofie i hörnet, före!                                                                                 efter :P

Kommentarer
Postat av: samira

snygga kläder! :)

2010-10-12 @ 22:55:05
URL: http://samirak.blogglse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0