Tjubba!

Godmorgon, nu är jag i skolan på rättkunskapen och jobbar om kostnader runt adoption typ. Jag ringde doktorn imorse, ingen lycka i det alltså.
Hon ba: " har du ont i bröstet, har du ont i ryggen, har du ont i halsen, har du feber, har du hosta?"
jag ba: " Ja, ja, ja , ja, ja"
hon ba: hur länge har du varit sjuk?
Jag ba: inne på min tredje vecka nu,
hon bah: aaahaa! Men har du ont i bröstet och ryggen när du andas?
jag ba: "ja?!"
Hon ba: AHA, men tyvärr vi har inga tider idag, ring imorgon, blir det värre får du åka till akutmottagningen på löwet!

Man bah men TAAAACK! aja iallafall så ringde mamma och frågade hur jag mådde osv, så kom vi fram till att det blir löwets akutmottagning när hon slutar jobbet.  GÖR MIG FRISK!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

snygg header

2010-10-07 @ 10:29:42
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/
Postat av: Lucas

Tjenare, planer för dagen? :)

2010-10-07 @ 10:34:24
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0