Förbannad till max,

Det var nog länge sen jag var så här sjukt förbannad.. Fattar inte varför folk tror att dom kan ta mig förgivet och tro att jag alltid ska ställa upp för dom, men när jag behöver hjälp eller bara någon att prata med, vart är dom då? inte i närheten iallfall. Nu har jag kommit till den gränsen att jag tycker allt och alla kan dra åt helvete. Kommer aldrig mer ställa upp för just dig, jag tänker skita i dig totalt, du förtjänar inte min vänskap, visst det låter egoistiskt men så är det! Jag tänker inte ta din skit, eller gå med på att bara vara med dig på dina vilkor. Alltså fattar inte hur man kan behandla en människa så som du behandlar mig? helt sjukt.

Skulle kunna vända hela din värld upp och ner på två sekunder, jag skulle kunna göra så mycket men jag tänker inte lägga ner mer tid på dig längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0