Jag har ingen tarm!

Händelserik dag! började 8.15, kriga i snön för att ta mig till skolan, skola fram till 10 över ett, vänta på bussen med Asén fram till kvart i... den ska komma 20 över och 5 över halv.. stabilt! Sen skulle jag hämta min kusin på fritids, men eftersom han börjat tvåan nu så har han bytt skola.. Kul att man blev informerad om det när dom ber mig hämta honom? Jaja, sen spelade jag wii med honom, super mario och michael jackson dance. Han fick spö.. så lät han vinna så snäll som jag är.

Sen kom min andra kusin över ..  och mamma står och lagar mat.
Mamma: Hur är det med tarmen då?
J: Vilken tarm?! Men ååh JAG HAR INGEN TARM JU!
O: Den som sitter i magen pucko!
J: Jaha,.. den mår bra!

Haha, så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0