En vecka sen jag skrev!

En vecka sen jag skrev nu och mycket har hunnit hända :o! Pluggapluggaplugga är prio 1 nu! Känner mig taggad på skolan äntligen, nu är jag nästan helt frisk och då blir det börja träna! Känns som om allt kommer lösa sig nu till slut! (:

Kom nyss hem från Asén vi plugga till provet i rk imorgon, känns som om jag kan det mesta, yes! Sen har det väll inte hänt så mycket mera, jag börjar tröttna på vissa människor i min närhet men så kan det vara! Vänner kommer och går, men dom äkta består liksom! Tack för att ni finns yaaao!

Nu ska jag plugga litelitelite till, kolla en film, somna och sen blire plugg imorgon! :)


Kärlek till mina brudar! ;)

Kommentarer
Postat av: samira

jag är stolt över dig!

2011-01-31 @ 16:33:12
URL: http://samirak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0