?

Känner mig som ett stort jävla frågetecken just nu, vem fan har mage nog att stå och smutskasta folk på internet? kallas mobbning. Dock vet jag att personen i frågasättning inte tar åt sig, och personen som skriver det mår skit! Alltså wtf is this? Väx upp någon gång, vi är fuckin 18 år, 18 år ? VUXNA MÄNNISKOR, och tro mig det här är dagisnivå på betendet. Jag tänker inte yttra mera tankar och åsikter om detta, jag är fan mer mogen än så här, och tänker inte bli nerdragen i dagisbetendet!

Jag känner mig så otroligt tom just nu, vad fan är det som händer? Här ställer man upp och ställer upp men så fort man yttrar en åsikt får man skit? Hmm.. hände med yttrande frihet? Det värsta av allt är... Tänker inte ens skriva det, det förtjänar inte mina ord, mina åsikter, eller mina tårar för allt det får mig att göra är att fucking gråta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0