Så jävla trött på det här!

Nu skiter jag i vilket, kan inte alltid göra ALLA nöjda! Så jävla trött på att ta skit, och hela tiden ställa upp men inte få ett fucking piss tillbaka! Det ska vara så jävla synd om dig, och ditt liv, så jävla självupptagen så det finns inte på världskartan, dags att växa upp och inse att det är folk som har det så jävla mycket svårare än dig? Så förbannad så det finns inte, jag orkar inte.. Säger inte att jag inte bryr mig för det gör jag, men inte länge till! Du förstör för mig, du gör mig deprimerad, ledsen, och helt förstörd!

Så sjukt att vissa bara kan skjuta ut folk ur sitt liv utan tvekan medans jag inte kan? Måste stå ut med personen tills den lämnar mitt liv? Aja, haft en underbar dag med underbart folk!! Tack, det behövdes <3


Kommentarer
Postat av: samira

sara jag önskar jag kunde göra nått.... :( <3

2011-03-07 @ 21:59:21
URL: http://samirak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0