suck,

Tror ingen fattar att jag gör mitt bästa för att göra alla andra nöjda, men inte mig själv.
Jag gör mitt bästa men det är inte tillräckligt, för det kan alltid vara bättre? vafan är det för jävla skit, gör jag mitt bästa så är det mitt bästa för tillfället? Ingen förstår, folk lyssnar men kommer ändå aldrig förstå, inse eller ens försöka.

Jag vill bara komma bort, får "sommarlov" ta det lungt, vila upp mig! Nya tag, nya krafter. Äsch värdelöst att ens skriva.



Samira! Tack för att du orkat snacka&promenerat med mig 2 dagar! I love u!

Kommentarer
Postat av: samira

ååwh gulleplutt <3 (fast du kunde ha tagit en annan bild!! haha)

2011-05-20 @ 09:45:58
URL: http://samirak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0